Съдържание
Дуели - основен вид атаки в играта. Дуелите протичат във формат PvP в автоматичен режим. Когато нападнете съперника - вие не можете да повлияете на изхода на боя. Можете да видите напредъка на битката както в анимация, така и в текстов формат, или просто да разберете изхода от борбата като обновите страницата.
Търсене на противник
Може да намерите съперник за атака в уличките. Всички играчи от 2-ро ниво и нагоре имат следния вид търсачка:

Ако не можете да откриете противник за атака от списъка, тогава може да се появят различни NPC.
Почивка след боя (таймер)
След всеки бой, вашият герой има нужда от почивка. Времето за почивка се показва на таймер, разположен на бутона Улички.
При играчи 1-во ниво почивката между дуелите е 3 минути. Играчите на останалите нива почиват по 15 минути. За да съкратите времето за почивка на 5 минути трябва да активирате баровски статус в Бостана.
Награда за бой
Побеждавайки в дуелите други играчи, вие можете да отнемете част от техните монети. Сумата на наградата зависи от вашето количество харизма - колкото е по-голяма вашата харизма, толкова повече монети ще отнемете.
При победа над противник може да получите опит, който ви е необходим за вдигане на вашето ниво. За победа над по-силен противник се начислява 3, за победа в боя с равен — 1. За победа над по-слаби играчи не се начислява опит.
Ограничения
Съществуват някои ситуации, когато вие не можете да атакувате съперника:
- Не сте си починали достатъчно от предишната битка
- Героят няма 35% живот
- Героят се намира в затвора
- Нападате герой 5 пъти на ден, т.е. един герой не може да бъде нападнат от вас повече от 5 пъти за 24 часа
- Героят е записан или участва в групов бой
Риск
Животът в столицата е непредсказуем и пълен с опасности. Нивото на риск се показва със светлинки под бара за опита и има следните особености:
- когато имате високи нива на риск могат да ви нападат други играчи;
- нивото на риск расте с 1 светлинка на всеки 5 минути;
- за дуел с по-слаби играчи нивото на риск расте с 3, с равни — с 2, а с по-силни — с 1 светлинка;
- при поражение от друг играч нивото на риск спада до нула.